Minimalistička geometrijska pozadina u belim i roze tonovima, simbolizujući jasnoću i urednost, idealna za prezentaciju uslova korišćenja.

Studio Layla

REŠAVANJE REKLAMACIJA

 

REŠAVANJE REKLAMACIJA:

Reklamacije

Kupac može da izjavi reklamaciju Prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz člana 51. i člana 80. Zakona o zaštiti potrošača, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Prodavac je dužan da primi izjavljenu reklamaciju.

Kupac ima pravo na reklamaciju i povrat robe u slučajevima kada mu je isporučena roba koja nije naručena ili robe koja ima grešku ili oštećenja a koja nisu nastala u transportu.
U slučaju da Prodavac utvrdi da je vaša reklamacija osnovana on će u roku od 15 dana od dana primljene reklamacije zameniti proizvod ili vratiti celokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. 
Ukoliko ustanovi da reklamacija nije važeća Prodavac će o tome obavestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primljene reklamacije.
U slučaju opravdane reklamacije trošak zamene sa novim proizvodom u potpunosti snosi Prodavac.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Prodavac je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev Prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. 

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju ukoliko je prihvata. Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, saglasno članu 12. stav 1. tačka 6 Zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS 88/2021)

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Kupca. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada Kupac primi odgovor prodavca iz stava 9. člana 55 Zakonao zaštiti potrošača i počinje da teče iznova kada Prodavac primi izjašnjenje Kupca. Kupac je dužan da se izjasni na odgovor Prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora Prodavca. Ukoliko se Kupac u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca iz stava 9. člana 55 Zakonao zaštiti potrošača.

Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u propisanom roku, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ukoliko Prodavac odbije reklamaciju, dužan je da Kupca obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Kako nam je izuzetno važno da naši kupci budu zadovoljni kupovinom, uslugom i robom, uvek smo tu da rešimo reklamaciju. Ne ustručavajte se da nam se obratite ukoliko niste zadovoljni, sve je rešivo. Robu možete vratiti nekorišćenu, u celosti i neoštećenu kako ste je primili. Ukoliko se pošiljka vrati sa oštećenjem ili nepotpuna, prekidamo svu moguću dalju saradnju. U slučaju da poručujete sašivene stvari, (jastuke, posteljinu, jastučnice, prekrivače koji su porubljeni, sa vezom i sl) potrebno je da uplatite AVANS u visini od 50% od ukupnog iznosa, a ostatak možete uplatiti po preuzimanju. Razlog je jednostavan, ukoliko sašijemo nešto po Vašim merama i izvezemo sa Vašim podacima, to ne možemo naknadno prodati nekom grugom Kupcu ukoliko Vi odustanete ili jednostavno ne preuzmete paket. AVANS se ne vraća ukoliko je proces započet i iskrojen materijal i ako je urađen vez. Kada nam se vrati pošiljka, otvaramo paket pregledamo robu i ako je sve u redu, vraćamo vam uplatu na Vaš tekući račun ukoliko je naša greška. NAŠ FISKALNI RAČUN MORA BITI U VRAĆENOM PAKETU. Ukoliko je naša greška, PTT trošak je naš trošak. Ukoliko samo niste zadovoljni  bojom ili dezenom, PTT je Vaš trošak. Koliko god se trudili, digitalni uređaji mogu da prikažu malo drugačiju boju/nijansu, ali se trudimo da u opisu svakog proizvoda navedemo što preciznije podatke kako biste mogli doneti lakšu odluku o kupovini. Ipak ako se desi da drugi put vraćate robu jer nije ono što ste zamislili, prekidamo saradnju i preporučujemo da nađete drugu prodavnicu gde možete otići lično i gde ćete moći na licu mesta da pogledate vrsu materijala, boju i dezen.

Pravo na odustanak od kupovine

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS 88/2021) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.laylastudio.rs smatra  prodajom na daljinu te u okviru ovog zakona imate pravo na povrat robe tj. odustanak od kupovine u roku od 14 dana od dana kada vam je poručeni artikal isporučen.

Rok za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora je 14 dana saglasno odredbi člana 26. stav 1. tačka 4. i u skladu sa članom 27. zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS 88/2021)

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

U slučaju da je kupac pravno lice pomenuti zakon i pravo ne važe već se primenjuje Zakon o obligacionim odnosima („Sl. list SFRJ“, br. 29/78, 39/85, 45/89 – odluka USJ i 57/89, „Sl. list SRJ“, br. 31/93, „Sl. list SCG“, br. 1/2003 – Ustavna povelja i „Sl. glasnik RS“, br. 18/2020).

Obrazac o odustanku preuzmite ovde.

Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata prodavcu.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan na tekući račun koji kupac odredi i pošalje.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada mu je artikal isporučen. Po isteku roka od 14 dana, proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju, pri čemu se mora priložiti fiskalni račun i broj, slika ili sken e-računa-otpremnice, koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu putem e-maila i/ili sms poruke na broj telefona koji je naveo kao broj za dostavu paketa.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje iznosa  cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio trgovcu po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Troškovi manipulacije robom, ambalaže, transportnog pakovanja, provere saobraznosti i kontrole vraćene robe, slanja obaveštenja, kao i oportunitetni troškovi definisani su kao direktni trošak manipulacije odustanka od kupovine kupca i iznose najmanje 350 RSD te stoga prodavac kod povrata novca usled odustanka ne snosi trošak dostave artikla kupcu prilikom poručivanja. Kupac je o ovim troškovima jasno i vidljivo obavešten u skladu sa čl. 12 i čl. 13 Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 88/2021) pre momenta prihvatanja Ugovora o kupoprodaji. Kupac označavanjem i potvrđivanjem ponuđene opcije daje izričitu saglasnost o prihvatanju Prava na odustanak od kupovine. U slučaju reklamacije na saobraznost, koja ako se odobri, podrazumeva se da svi troškovi dostave u oba pravca padaju na teret prodavca.

Podaci koje potrošač unese u obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu, služe isključivo u svrhe evidentriranja izmena u prometu robe i trgovac ih neće koristiti u druge svrhe.

Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške na broj: +381 631080424  radnim danima od 8 do 16h ili slanje SMS/Viber poruke o nameri povrata robe ili putem maila laylapatchwork@gmail.com

Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe POST EXPRESS sa kojom imamo ugovor kao pravno lice kako bismo osigurali maksimalnu sigurnost u transportu predmetne pošiljke. Svi paketi poslati putem POST EXPRESS kurirske službe na našu adresu su osigurani.

Roba za povrat se šalje na sledeću adresu:

STUDIO LAYLA

Braće Tica 23/a

21220 Bečej 

Kontakt telefon 0631080424

Posledice odustanka od ugovora

U slučaju odustanka od ugovora dužni ste da bez odlaganja a najkasnije u roku od 14 dana od dana odustanka vratite primljenu robu neošćetećenu i zapakovanu kao i da snosite troškove isporuke i troškove preuzimanja robe i vraćanja prodavcu. 
U slučaju da ne možete da vratite robu dužni ste da platite robu ili njen deo koji niste u mogućnosti da vratite.
Prodavac u roku od 14 dana od dana odustanka vama vraća iznos koji ste platili na ime kupoprodajne cene eventualno umanjen za iznose troškova ili vrednosti robe koje ste dužni da snosite. Prodavac ovu svoju obavezu može odložiti dok ne vratite primljenu robu. 

Rok i troškovi dostave

Rok dostave je tri do pet radnih dana od dana kada uplata bude evidentirana na računu Prodavca.
Isporuka se vrši na teritoriji Republike Srbije bez Kosova i Metohije.
Dostava se obavlja kurirskom službom i dodatno se naplaćuje.
Dostava se obavlja kurirskom službom i dodatno se naplaćuje osim ukoliko nije izričiti napomenuto da se ne neplaćuje. 
Dostava se obavlja u skladu sa uslovima korištenja usluga kurirske službe POST EXPRESS, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda kuririskoj službi.
Paket nije moguće otvarati ili pregledati pre preuzimanja, plaćanja i evindetiranja. Sadržaj je potrebno pregledati odmah po prijemu pošiljke. U slučaju uočenih nepravilnosti Kupac treba da pozove službu za reklamacije. Naknadne reklmacije na oštećenje paketa u transportu neće biti uvažene.

 

Obaveštenje o mogućnosti vansudskog rešavanja sporova

 

Potrošački spor može se rešiti vansudskim rešavanjem potrošačkih sporova. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova 
Postupak pred telom može da pokrene Kupac samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor Prodavcu. 
Prodavac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
O postupku rešavanja vansudskih sporova možete se bliže informisati na https://zastitapotrosaca.gov.rs/za-potrosace, a  spisak ovlašćenih tela za vansudsko rešavanja potrošačkih sporova nalazi se na LINKU ispod:

SPISAK OVLAŠĆENIH TELA

OBRAZAC ZA POKRETANJE VANSUDSKOG SPORA

PRAVILNIK O RADU TELA ZA VANSUDSKO REŠAVANJE SPOROVA