Studio Layla
PRAVNE INFORMACIJE
NINOSLAVA JOVANOVIĆ PR PROIZVODNJA TEKSTILNIH PREDMETA STUDIO LAYLA BEČEJ, ulica Braće Tica 23a, 21220 Bečej, Republika Srbija, matični broj 64620339, PIB 110060158, delatnost: 1399 – proizvodnja ostalih tekstlnih predmeta, internet prezentacija www.laylastudio.rs , kontakt telefon 063/1080424, kontakt mail laylapatchwork@gmail.com
Cene proizvoda su izražene u dinarima bez uračunatog PDV-a i nema skrivenih troškova.
STUDIO LAYLA nije u sistemu PDV-a.
Troškovi dostave nisu uračunati u cenu proizvoda i istaknuti su posebno na pregledu porudžbine i računu.
U slučaju plaćanja virmanski ili uplatnicom troškovi uplate nisu uključeni u cenu.
Proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet porudžbine.
Kada je ugovor zaključen
Kupovina se smatra završenom tek kada kupac poruči robu.
Ukoliko poručenu robu platite putem platne kartice, Prodavac će vam na mail adresu poslati potvrdu o zaključenom ugovoru.
Ukoliko izaberete plaćanje virmanski po predračunu ili uplatnicom, Prodavac će vam na mail poslati potvrdu da je ugovor zaključen ali će isporuka biti izvršena tek nakon što uplata bude evidentirana na računu Prodavca.
Plaćanje može biti izvršeno:
platnim karticama, putem uplatnice, virmanskom uplatom ili pouzećem.
U slučaju plaćanja platnom karticom, prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni sistemu Prodavca.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS 88/2021) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.laylastudio.rs smatra prodajom na daljinu te u okviru ovog zakona imate pravo na povrat robe tj. odustanak od kupovine u roku od 14 dana od dana kada vam je poručeni artikal isporučen.
Rok za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora je 14 dana saglasno odredbi člana 26. stav 1. tačka 4. i u skladu sa članom 27. zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS 88/2021)
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
U slučaju da je kupac pravno lice pomenuti zakon i pravo ne važe već se primenjuje Zakon o obligacionim odnosima („Sl. list SFRJ“, br. 29/78, 39/85, 45/89 – odluka USJ i 57/89, „Sl. list SRJ“, br. 31/93, „Sl. list SCG“, br. 1/2003 – Ustavna povelja i „Sl. glasnik RS“, br. 18/2020).
Obrazac o odustanku preuzmite ovde.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata prodavcu.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan na tekući račun koji kupac odredi i pošalje.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada mu je artikal isporučen. Po isteku roka od 14 dana, proizvod se više ne može vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju, pri čemu se mora priložiti fiskalni račun i broj, slika ili sken e-računa-otpremnice, koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu putem e-maila i/ili sms poruke na broj telefona koji je naveo kao broj za dostavu paketa.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje iznosa cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio trgovcu po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Troškovi manipulacije robom, ambalaže, transportnog pakovanja, provere saobraznosti i kontrole vraćene robe, slanja obaveštenja, kao i oportunitetni troškovi definisani su kao direktni trošak manipulacije odustanka od kupovine kupca i iznose najmanje 350 RSD te stoga prodavac kod povrata novca usled odustanka ne snosi trošak dostave artikla kupcu prilikom poručivanja. Kupac je o ovim troškovima jasno i vidljivo obavešten u skladu sa čl. 12 i čl. 13 Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 88/2021) pre momenta prihvatanja Ugovora o kupoprodaji. Kupac označavanjem i potvrđivanjem ponuđene opcije daje izričitu saglasnost o prihvatanju Prava na odustanak od kupovine. U slučaju reklamacije na saobraznost, koja ako se odobri, podrazumeva se da svi troškovi dostave u oba pravca padaju na teret prodavca.
Podaci koje potrošač unese u obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu, služe isključivo u svrhe evidentriranja izmena u prometu robe i trgovac ih neće koristiti u druge svrhe.
Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške na broj: +381 631080424 radnim danima od 8 do 16h ili slanje SMS/Viber poruke o nameri povrata robe ili putem maila laylapatchwork@gmail.com
Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe POST EXPRESS sa kojom imamo ugovor kao pravno lice kako bismo osigurali maksimalnu sigurnost u transportu predmetne pošiljke. Svi paketi poslati putem POST EXPRESS kurirske službe na našu adresu su osigurani.
Roba za povrat se šalje na sledeću adresu:
STUDIO LAYLA
Braće Tica 23/a
21220 Bečej
Kontakt telefon 0631080424
U slučaju odustanka od ugovora dužni ste da bez odlaganja a najkasnije u roku od 14 dana od dana odustanka vratite primljenu robu neošćetećenu i zapakovanu kao i da snosite troškove isporuke i troškove preuzimanja robe i vraćanja prodavcu.
U slučaju da ne možete da vratite robu dužni ste da platite robu ili njen deo koji niste u mogućnosti da vratite.
Prodavac u roku od 14 dana od dana odustanka vama vraća iznos koji ste platili na ime kupoprodajne cene eventualno umanjen za iznose troškova ili vrednosti robe koje ste dužni da snosite. Prodavac ovu svoju obavezu može odložiti dok ne vratite primljenu robu.
Rok dostave je tri do pet radnih dana od dana kada uplata bude evidentirana na računu Prodavca.
Isporuka se vrši na teritoriji Republike Srbije bez Kosova i Metohije.
Dostava se obavlja kurirskom službom i dodatno se naplaćuje.
Dostava se obavlja kurirskom službom i dodatno se naplaćuje osim ukoliko nije izričiti napomenuto da se ne neplaćuje.
Dostava se obavlja u skladu sa uslovima korištenja usluga kurirske službe POST EXPRESS, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda kuririskoj službi.
Paket nije moguće otvarati ili pregledati pre preuzimanja, plaćanja i evindetiranja. Sadržaj je potrebno pregledati odmah po prijemu pošiljke. U slučaju uočenih nepravilnosti Kupac treba da pozove službu za reklamacije. Naknadne reklmacije na oštećenje paketa u transportu neće biti uvažene.
Kupac ima pravo na reklamaciju i povrat robe u slučajevima kada mu je isporučena roba koja nije naručena ili robe koja ima grešku ili oštećenja a koja nisu nastala u transportu.
U slučaju da Prodavac utvrdi da je vaša reklamacija osnovana on će u roku od 15 dana od dana primljene reklamacije zameniti proizvod ili vratiti celokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora.
Ukoliko ustanovi da reklamacija nije važeća Prodavac će o tome obavestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primljene reklamacije.
U slučaju opravdane reklamacije trošak zamene sa novim proizvodom u potpunosti snosi Prodavac.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Prodavac je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev Prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Internet prodavnica www.laylastudio.rs vlasništvo je NINOSLAVA JOVANOVIĆ PR PROIZVODNJA TEKSTILNIH PREDMETA STUDIO LAYLA BEČEJ, ulica Braće Tica 23a, 21220 Bečej, Republika Srbija.
Svi materijali koji se nalaze na internet stranici www.laylastudio.rs predstavljaju zaštićeno pravo intelektualne svojine nosioca NINOSLAVA JOVANOVIĆ PR PROIZVODNJA TEKSTILNIH PREDMETA STUDIO LAYLA BEČEJ i ne mogu se koristiti bez saglasnosti nosioca. Svako neovlašćeno korišćenje intelektualne svojine nosioca povlači građansku i krivičnu odgovornost.
Da biste mogli da izvršite porudžbinu i kupovinu potrebno je da potvrdite da ste upoznati sa ovim obaveštenjem o uslovima kupovine.
Obrada podataka u svrhu zaključenja i ispunjenja ugovora NINOSLAVA JOVANOVIĆ PR PROIZVODNJA TEKSTILNIH PREDMETA STUDIO LAYLA BEČEJ, ulica Braće Tica 23a, 21220 Bečej,, („Prodavac“) rukovalac je ličnih podataka kupca proizvoda Prodavca koji se prikupljaju i obrađuju u cilju zaključenja i ispunjenja ugovora o prodaji robe. Obrada podataka se vrši na osnovu ugovora i bez prikupljanja i obrade ličnih podataka kupaca Prodavac nije u mogućnosti da zaključi i ispuni obaveze iz ugovora. Ove podatke Prodavac čuva 10 godina nakon ispunjenja ugovora, uz primenu svih adekvatnih tehničkih i organizacionih mera zaštite podataka u skladu sa zakonom i internim aktima Prodavca.
Lične podatke kupaca Prodavac prosleđuje:
svojim zaposlenima koji po zakonu i prirodi posla koji obavljaju moraju imati pristup tim podacima kao i trećim licima sa kojima Prodavac ima zaključen ugovor a za potrebe ispunjenja ugovora o prodaji;
ovlašćenim državnim organima na njihov zahtev.
Prenos podataka se vrši na osnovu preduzetih adekvatnih mera zaštite u vidu standarne ugovorene klauzule, osim u slučaju prenosa podataka ovlašćenim državnim organima kojima se podaci dostavljaju na osnovu zakona.
Prodavac lične podatke kupaca i to: ime i prezime, broj telefona, adresu elektronske pošte, adresu prebivališta obrađuje u cilju obaveštavanja o promocijama i ponudama svojih proizvoda. Podatke koje obrađuje ovaj Prodavac čuva pet godina, odnosno do opoziva saglasnosti, uz primenu svih adekvatnih tehničkih i organizacionih mera zaštite podataka u skladu sa zakonom i internim aktima Prodavca.
U skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti imate pravo na: opoziv saglasnosti, pravo na pristup, pravo na ispravku i dopunu, pravo na brisanje, kao i prava na ograničenje obrade podataka, pravo na prigovor i pravo na prenosivost podataka.
Ukoliko se obrada podataka o ličnosti vrši na osnovu prethodno date saglasnosti, ta saglasnost se može opozvati u svakom trenutku u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. Opoziv saglasnosti neće uticati na dopuštenost obrade na osnovu saglasnosti pre opoziva.
Ukoliko smatra da je obrada podataka o ličnosti izvršena suprotno odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti imate pravo da podnese pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.
broja telefona: 063/10-80-424,
e-mail adrese: laylapatchwork@gmail.com ,
pošte: STUDIO LAYLA BEČEJ, ulica Braće Tica 23a, 21220 Bečej.
Da li se slažete da vaše lične podatke i to: ime i prezime, broj telefona, adresu elektronske pošte i adresu prebivališta STUDIO LAYLA BEČEJ, ulica Braće Tica 23a, 21220 Bečej koristi da Vas obaveštava o promocijama i ponudama svojih proizvoda?
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.